joi, 24 noiembrie 2011

hei hei :) inca un pic si imi pun aparatul dentar:D

Am revenit :)

inca un pas , defapt ultimul pas spre aparatul dentar

.
aceastea sunt elasticele despartioare:

Se pun ptr a face spatiu interdentar, pregatitor pentru aparat. Eu voi avea pe maselutzele din spate acele inele metalice (deloc dureroase sper :)) ).
mi am ales un aparat cu braketii din ceramica, ptr k n as vrea sa sa vada asha mult, avand dintii strambi pe fata, dak pun si braketii peste nu vreau sa iasa mai mult in evidenta, eventual sa nu pot sa inchid gura:))) (glumesc evident).

Aparatul am inteles k se numeste SmartCLips, si o sa va explic si d c se numeste asha :
aparatele se leaga ori prin eleastice, ori prin niste clipsuri istete,
acest gen de aparat am inteles k e destul de nou, si k e mult mai igienic decat cu acele elastice, kre sunt greu de igenizat.

DURERILE....sunt oki....e excat cum citesc peste tot, vor trece si te vei obisnuii cu ele.....mai greu cand chair treci prin momentele acelea....

pe 29 voi posta pozele cu aparatul:D, pana la urma mi l pune in acc timp pe ambele arcade..WISH ME LUCK!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu