duminică, 20 noiembrie 2011

EXTRACTII!!!! HOROR

stiu ca nu va incurajez....dar....nici nu vad de ce n as fi sincera....
Extractia propriu zisa nu e grava , simti presiunea aceea de care se tot vb , ceea ce mi se parea extrem de enervant cand citeam , bine bine "presiune"...DETALII!!!!

Te anesteziaza, toti sunteti obisnuiti cu o anestezie ...un pic mai dureroasa cea din cerul gurii, dupa NU SIMTI NIMIC!! , io am simtit frica :))))!!!

Te sperie mai mult instrumentele care par masive, dar totul e oki, simti cum iti apara pe dinte,dar nu doare absolut nimic, ceea ce ma ingrijora pe mine era ca imi dadeam seama prin ce traumatism trece dintele acela care va fi extras si dintii de lg el, si ma gandeam cat o sa ma doara dupa.


Extractiile s au terminat in jur de ora 00.00 ( asta ptr k m am dus la denstis pe la 9, dar dr erau intr o operatie care a durat ceva), in maxx 1 ora , aveam cei 2 dinti extrasi.

Durerile au inceput ushor ushor...cum se ducea anestezia....intotdeauna am crezut despre mine , k sunt destul de rezistenta la dureri....eh....dupa etapa asta...uite k nu sunt.

primele 2 zile au fost oki, nah....e normal sa doara...mi se parea normal k tre sa mananc supitze, pireutz, bla bla....azi sunt la a 5 zi....si am clacat :|, poate k nu va incurajez cu nimic....dar n am mai suportat ,nu e vb k doare, e vb k nu mai suport golurile astea din gura ( am plans 1 ora....m am calmat)


ia ta ma si cu renumitele spatii :|

respectiv cu dintii din fatza, arat jalnic....dar totul spre bine ;)

2 comentarii:

  1. Relax, o sa vezi ce repede o sa se inchida spatiile dupa ce montezi aparatul :) Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. ms frumos :). sper.....deja e mai bine...am 7 zile de la extractii, m am mai obisnuit, duminica eram speriata rau si deprimata :(, marti imi pun aparatu' tine mi pumni :*, pupici

    RăspundețiȘtergere